Kinect SDK dla Windows dostępny

Microsoft w czwartek udostępnił oficjalnie betę SDK (software development kit) Kinecta pod Windows. Oznacza to, że możemy spodziewać się w niedługim czasie jeszcze ciekawszych zastosowań dla ruchowego kontrolera. Z okazji premiery zorganizowany został 24-godzinny maraton kodowania, a oto jego efekty.

Microsoft w czwartek udostępnił oficjalnie betę SDK (software development kit) Kinecta pod Windows. Oznacza to, że możemy spodziewać się w niedługim czasie jeszcze ciekawszych zastosowań dla ruchowego kontrolera. Z okazji premiery zorganizowany został 24-godzinny maraton kodowania, a oto jego efekty.

Microsoft w czwartek udostępnił oficjalnie betę SDK (software development kit) Kinecta pod Windows. Oznacza to, że możemy spodziewać się w niedługim czasie jeszcze ciekawszych zastosowań dla ruchowego kontrolera. Z okazji premiery zorganizowany został 24-godzinny maraton kodowania, a oto jego efekty.

Na spotkanie to zaproszonych zostało ponad 40 developerów i naukowców, którzy w ciągu dobry mieli stworzyć jak najciekawsze projekty. Mimo sporej przerwy w dostawie prądu, udało im się w tym czasie zrobić m. in. wersję Ponga, w której paletki obsługiwane są ruchami ciała, program Virtual Kinductor pozwalający na dyrygowanie orkiestrą, czy ruchowe sterowanie dla Quadcoptera, co możecie zobaczyć na poniższym wideo:

Reklama

Jak widać nie wszystko chyba poszło po myśli twórców ;) Póki co jednak należy pamiętać, że jest to wersja, która została opracowana w ciągu niecałych 24 godzin. Podejrzewamy, że na prawdziwie użyteczne rozwiązania nie będziemy czekać zbyt długo.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy