Nokia całkiem zmienia politykę w Europie

Jak donosi Financial Times - fiński producent telefonów, który znajduje się obecnie w dość sporych tarapatach, rozważa właśnie radykalną zmianę swojej strategii marketingowej wraz z wprowadzeniem systemu Windows Phone 8 jesienią bieżącego roku. Nokia już teraz ma prowadzić z wielkimi, europejskimi operatorami (m. in. z France Telecom [czyli naszym Orange], czy Deutsche Telekom [T-Mobile]) rozmowy o ewentualnym formowaniu sojuszy - czyli na przykład organizowanie wyłącznych premier telefonów, czy też innych form partnerstwa, które prowadziłyby do dzielenia się zyskiem przez producenta z operatorami.

Jak donosi Financial Times - fiński producent telefonów, który znajduje się obecnie w dość sporych tarapatach, rozważa właśnie radykalną zmianę swojej strategii marketingowej wraz z wprowadzeniem systemu Windows Phone 8 jesienią bieżącego roku. Nokia już teraz ma prowadzić z wielkimi, europejskimi operatorami (m. in. z France Telecom [czyli naszym Orange], czy Deutsche Telekom [T-Mobile]) rozmowy o ewentualnym formowaniu sojuszy - czyli na przykład organizowanie wyłącznych premier telefonów, czy też innych form partnerstwa, które prowadziłyby do dzielenia się zyskiem przez producenta z operatorami.

Jak donosi Financial Times - fiński producent telefonów, który znajduje się obecnie w dość sporych tarapatach, rozważa właśnie radykalną zmianę swojej strategii marketingowej wraz z wprowadzeniem systemu Windows Phone 8 jesienią bieżącego roku. Nokia już teraz ma prowadzić z wielkimi, europejskimi operatorami (m. in. z France Telecom [czyli naszym Orange], czy Deutsche Telekom [T-Mobile]) rozmowy o ewentualnym formowaniu sojuszy - czyli na przykład organizowanie wyłącznych premier telefonów, czy też innych form partnerstwa, które prowadziłyby do dzielenia się zyskiem przez producenta z operatorami.

Reklama

Jest to radykalna zmiana z tego względu, gdyż praktycznie od początku swojej obecności na rynku telefonów komórkowych Nokia starała się wprowadzić na rynek jak najwięcej urządzeń w jak najkrótszym czasie - co do tej pory zdawało egzamin.

Pierwszą taką umową z operatorem była ogromna promocja modelu Lumia 900 za oceanem, na którą wspólnie z AT&T Nokia wydała ponad 100 milionów dolarów, co jednak - jak wskazują - wcale nie przełożyło się na wielki sukces.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy