Obsidian powraca z rasowym RPG - Project Eternity

Niestety wraz z popularyzacją konsol gatunek RPG zaczął powoli umierać - przekształcając się najczęściej w płytkie, pozbawione fabuły młócki. Teraz jednak przeżywamy prawdziwy renesans gier tego typu (wraca na przykład prawdziwy Fallout) - czego kolejnym znakiem niech będzie nowy projekt Obsidian Enterntainment, który właśnie dostał od graczy zielone światło.

Niestety wraz z popularyzacją konsol gatunek RPG zaczął powoli umierać - przekształcając się najczęściej w płytkie, pozbawione fabuły młócki. Teraz jednak przeżywamy prawdziwy renesans gier tego typu (wraca na przykład prawdziwy Fallout) - czego kolejnym znakiem niech będzie nowy projekt Obsidian Enterntainment, który właśnie dostał od graczy zielone światło.

Niestety wraz z popularyzacją konsol gatunek RPG zaczął powoli umierać - przekształcając się najczęściej w płytkie, pozbawione fabuły młócki. Teraz jednak przeżywamy prawdziwy renesans gier tego typu (wraca na przykład ) - czego kolejnym znakiem niech będzie nowy projekt Obsidian Enterntainment, który właśnie dostał od graczy zielone światło.

Panowie z Obsidian postanowili także sięgnąć po modne ostatnimi czasy fundowanie społecznościowe - przez . Zaledwie parę dni temu ogłosili oni pierwsze informacje o swoim projekcie, a już udało im się zebrać wymaganą kwotę - 1.1 miliona dolarów.

Reklama

A co właściwie ma powstać? Gra RPG w starym stylu, która ma łączyć w sobie system rozgrywki znany z Baldur's Gate z intensywną walką Icewind Dale oraz bardzo dojrzałą fabułą Planescape: Torment. Każdy z tych tytułów powinien sam w sobie wywołać ciarki na plecach u prawdziwego fana gatunku, a w połączeniu mogą one dać prawdziwe arcydzieło.

Czy jednak się uda? Za grą stoi Obsidian Enterntainment - studio, które dało nam chociażby Neverwinter Nights 2, Star Wars: Kotor 2, czy Fallouta: New Vegas.

Mimo, że fundusze już teraz udało się zebrać to zbiórka potrwa jeszcze 30 dni. Do jej końca można nabyć grę za 25 zielonych. A oczywiście im więcej ludzi będzie decydowało się wesprzeć twórców - tym więcej dodadzą oni do gry. Na przykład po osiągnięciu 2.2 miliona dolarów gra ma być także przeportowana na Linuxa (po szczegóły odsyłamy do ).

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL