Piekarnie jak luksusowe salony

Większość piekarni, a raczej sklepików w której sprzedawany jest chleb nie wyróżnia się niczym szczególnym. Ich właściciele raczej rzadko dbają by miały one szczególny klimat i atmosferę i przyciągały klientów czymś nietypowym. Natomiast w wielu innych krajach piekarnie coraz częściej zaczynają przypominać ekskluzywne salony czy drogie restauracje.

Większość piekarni, a raczej sklepików w której sprzedawany jest chleb nie wyróżnia się niczym szczególnym. Ich właściciele raczej rzadko dbają by miały one szczególny klimat i atmosferę i przyciągały klientów czymś nietypowym. Natomiast w wielu innych krajach piekarnie coraz częściej zaczynają przypominać ekskluzywne salony czy drogie restauracje.

Większość piekarni, a raczej sklepików w której sprzedawany jest chleb nie wyróżnia się niczym szczególnym. Ich właściciele raczej rzadko dbają by miały one szczególny klimat i atmosferę i przyciągały klientów czymś nietypowym. Natomiast w wielu innych krajach piekarnie coraz częściej zaczynają przypominać ekskluzywne salony czy drogie restauracje.

Patrząc na wystrój wnętrz takich miejsc aż trudno uwierzyć, że nie są sprzedawane w nich ubrania uznanych kreatorów czy najwykwintniejsze potrawy, a po prostu pieczywo. Wynika to z trendu odchodzenia od wizerunku lokali, w których próbuje się odtworzyć domową atmosferę, a w zamian tego proponuje się coś znacznie nowocześniejszego. Dlatego też w udziale ich tworzenia uczestniczą renomowani architekci i dekoratorzy wnętrz.

Reklama

Innym powodem przekształcania piekarni w ekskluzywne lokale jest fakt, powszechnego stosowania chemii i wszelkich ulepszaczy, co sprawia, że zdrowy i naturalnie przygotowywany bochenek chleba staje się towarem luksusowym.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy