Pół miliona iPadów 2 w pierwszy weekend

Pół miliona nowej wersji popularnego tabletu od Apple mogło zostać sprzedane w pierwszy weekend po premierze - takich informacji dostarczył analityk firmy Piper Jaffray Cos. - Gene Munster.

Pół miliona nowej wersji popularnego tabletu od Apple mogło zostać sprzedane w pierwszy weekend po premierze - takich informacji dostarczył analityk firmy Piper Jaffray Cos. - Gene Munster.

Pół miliona nowej wersji popularnego tabletu od Apple mogło zostać sprzedane w pierwszy weekend po premierze - takich informacji dostarczył analityk firmy Piper Jaffray Cos. - Gene Munster.

Dane do tego badania pochodziły od sklepów, które zajmują się sprzedażą detaliczną produktów Apple, takich jak Target Corp., Best Buy Co. i w końcu sklepy firmowe samego producenta. Okazało się, że sprzęt wyprzedany został co do jednej sztuki, a w przypadku zamówienia ze sklepu internetowego Apple - na realizację zamówienia czekać trzeba około miesiąca.

Pierwszy iPad sprzedał się w 300 tysiącach egzemplarzy w ciągu pierwszy 24 godzin po premierze. Producent może być więc bardzo zadowolony z wyników sprzedaży iPada 2 - jako że obecnie konkurencja na rynku jest o wiele silniejsza, gdyż wielu producentów sprzętu dopiero po sukcesie iPada zwróciło swe oczy w kierunku rynku tabletów.

Reklama
Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy