Polski akcent na Super Bowl 2017

Finał Super Bowl to nie tylko jedno z najważniejszych sportowych wydarzeń roku, ale również niezwykły wieczór dla branży reklamowej. W przerwie meczu emitowane są spoty, które rzutują na cały rynek i uchodzą za jedne z najlepszych w branży...

Finał Super Bowl to nie tylko jedno z najważniejszych sportowych wydarzeń roku, ale również niezwykły wieczór dla branży reklamowej. W przerwie meczu emitowane są spoty, które rzutują na cały rynek i uchodzą za jedne z najlepszych w branży...

Finał Super Bowl to nie tylko jedno z najważniejszych sportowych wydarzeń roku, ale również niezwykły wieczór dla branży reklamowej. W przerwie meczu emitowane są spoty, które rzutują na cały rynek i uchodzą za jedne z najlepszych w branży. W tegorocznym wydaniu Super Bowl trzeba było zapłacić aż 5 milionów dolarów za 30-sekundowy spot reklamowy.

Pojawił się też polski akcent, bowiem wśród prezentowanych filmów firma Hyundai postanowiła zadbać o żołnierzy, którzy byli na służbie, bardzo daleko od domu, i nie mogli oglądać sportowych zmagań.

Reklama

Producent samochodów i elektroniki użytkowej z Korei Południowej pokazał polską bazę wojskową w Żaganiu, gdzie od niedawna stacjonują amerykańscy żołnierze w ramach wzmocnienia wschodniej flanki NATO.

Hyundai niektórym z nich sprawił niespodziankę i dzięki najnowszej technologii mogli oni nie tylko poczuć się tak, jakby oglądali mecz na stadionie, ale co ważniejsze, jakby obok nich siedzieli członkowie ich rodzin.

Zobaczcie ten wspaniały i wzruszający spot.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy