Polski projekt Astona Martina

Polski przemysł motoryzacyjny poza kilkoma niewielkimi wyjątkami praktycznie nie istnieje. Dlatego wielu zdolnych inżynierów, a zwłaszcza projektantów z Polski musi poszukiwać pracy w zagranicznych koncernach. Polaków zajmujących się designem znajdziemy w Jaguarze, BMW, Audi, Citroenie i w wielu innych znanych markach. Możliwe, że wkrótce ciekawe oferty pracy otrzymają kolejni nasi rodacy.

Polski przemysł motoryzacyjny poza kilkoma niewielkimi wyjątkami praktycznie nie istnieje. Dlatego wielu zdolnych inżynierów, a zwłaszcza projektantów z Polski musi poszukiwać pracy w zagranicznych koncernach. Polaków zajmujących się designem znajdziemy w Jaguarze, BMW, Audi, Citroenie i w wielu innych znanych markach. Możliwe, że wkrótce ciekawe oferty pracy otrzymają kolejni nasi rodacy.

Polski przemysł motoryzacyjny poza kilkoma niewielkimi wyjątkami praktycznie nie istnieje. Dlatego wielu zdolnych inżynierów, a zwłaszcza projektantów z Polski musi poszukiwać pracy w zagranicznych koncernach. Polaków zajmujących się designem znajdziemy w Jaguarze, BMW, Audi, Citroenie i w wielu innych znanych markach. Możliwe, że wkrótce ciekawe oferty pracy otrzymają kolejni nasi rodacy.

Są nimi Norbert Adamowicz i Łukasz Kadula, którzy już w marcu zaprezentowali swoją wizję konceptu Aston Martin DBX. Młodzi, 21 letni studenci krakowskiej Akademii Sztuk Pięknych opracowali bardzo dojrzały projekt samochodu, który pokazały i wysoko oceniły największe serwisu motoryzacyjne z całego świata. Polacy postanowili skorzystać z wielu rozwiązań zaprezentowanych w niesamowitym modelu One-77, ale zdecydowali się odejść od łagodnych linii, które spotkamy w innych Astonach Martinach. Odważyli się oni zastosować dożo ostrzejsze kształty mimo to znajdziemy tu charakterystyczne rysy brytyjskiej legendy.

Reklama
Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama