Producenci znają zakończenie Gry o tron

David Benioff oraz David Weiss - dwójka producentów, która dała nam fantastyczny serial Gra o tron bazujący na serii Pieśń lodu i ognia George'a R. R. Martina udzieliła ostatnio wywiadu magazynowi Vanity Fair. I zdradzili tam oni, że znają jedną z największych tajemnic ludzkości - zakończenie sagi.

David Benioff oraz David Weiss - dwójka producentów, która dała nam fantastyczny serial Gra o tron bazujący na serii Pieśń lodu i ognia George'a R. R. Martina udzieliła ostatnio wywiadu magazynowi Vanity Fair. I zdradzili tam oni, że znają jedną z największych tajemnic ludzkości - zakończenie sagi.

David Benioff oraz David Weiss - dwójka producentów, która dała nam fantastyczny serial Gra o tron bazujący na serii Pieśń lodu i ognia George'a R. R. Martina udzieliła ostatnio wywiadu magazynowi Vanity Fair. I zdradzili tam oni, że znają jedną z największych tajemnic ludzkości - zakończenie sagi.

George Martin prace nad Pieśnią lodu i ognia rozpoczął w roku 1991, a pierwszy tom serii ukazał się na rynku w roku 1996. Dziś mamy pięć tomów (w polskiej dystrybucji 3 ostatnie zostały podzielone w połowie, dlatego my mamy ich aż 8), a wiadomo, że autor planuje jeszcze dwie części: The Winds of Winter oraz A Dream of Spring. Jak potwierdza on od lat w wywiadach - zna on już zakończenie serii lecz pisanie po prostu nie idzie mu najszybciej w natłoku innych obowiązków.

Reklama

Benioff i Weiss zakończenie to już znają lecz z oczywistych względów nie zdradzą go oni nikomu. A musieli je oni poznać planując dalszą produkcję serialu, pisząc scenariusz poszczególnych odcinków i dobierając obsadę na kolejne sezony. Pisanie ostatniego wydanego tomu - Taniec ze smokami - zajęło Martinowi ponad 5 lat, a każdy kolejny sezon serialu wychodzi co roku dlatego pojawia się obawa, że telewizja przegoni pisarza - choć ten zarzeka się, że na to nie pozwoli.

Ma on jeszcze trochę czasu, bo na początku kwietnia na ekrany telewizorów trafić ma czwarty sezon, a finalnie ma ich być siedem lub osiem.

Źródło:

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama