Rekordowa czasowa rzeźba Toshiby

Film Matrix wniósł do naszego życia jedną ważną innowację - efekt bullet time - czyli pokazywania akcji w mocno zwolnionym tempie, czemu często towarzyszy obrót kamery. Teraz Toshiba postanowiła wykorzystać ten efekt w swojej nowej reklamie. W ten sposób powstała czasowa rzeźba.

Film Matrix wniósł do naszego życia jedną ważną innowację - efekt bullet time - czyli pokazywania akcji w mocno zwolnionym tempie, czemu często towarzyszy obrót kamery. Teraz Toshiba postanowiła wykorzystać ten efekt w swojej nowej reklamie. W ten sposób powstała czasowa rzeźba.

Film Matrix wniósł do naszego życia jedną ważną innowację - efekt bullet time - czyli pokazywania akcji w mocno zwolnionym tempie, czemu często towarzyszy obrót kamery. Teraz Toshiba postanowiła wykorzystać ten efekt w swojej nowej reklamie. W ten sposób powstała "czasowa rzeźba".

Reklama ta jest posiadaczem jednego rekordu Guinnessa - za największą ilość kamer wykorzystanych do kręcenia pojedynczej sceny. Całość została nakręcona przy użyciu 200 kamer Gigashot, które łącznie nakręciły 110 godzin materiału, który zajmował 20 terabajtów. A oto efekt:

Reklama
Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama