Skok Chevroleta Sonic ze spadochronem

Rynek amerykański raczej niechętnie przyjmuje samochody, których długość nadwozia wynosi mniej niż 4,5 m długości. Dlatego przed producentami, a zwłaszcza specjalistami od marketingu promującymi małe samochody stoi bardzo trudne zadanie, którym jest zwrócenie uwagi na nowe auto jak największej liczby potencjalnych klientów.

Rynek amerykański raczej niechętnie przyjmuje samochody, których długość nadwozia wynosi mniej niż 4,5 m długości. Dlatego przed producentami, a zwłaszcza specjalistami od marketingu promującymi małe samochody stoi bardzo trudne zadanie, którym jest zwrócenie uwagi na nowe auto jak największej liczby potencjalnych klientów.

Rynek amerykański raczej niechętnie przyjmuje samochody, których długość nadwozia wynosi mniej niż 4,5 m długości. Dlatego przed producentami, a zwłaszcza specjalistami od marketingu promującymi małe samochody stoi bardzo trudne zadanie, którym jest zwrócenie uwagi na nowe auto jak największej liczby potencjalnych klientów.

Jednym ze sposobów pozostaje stworzenie oryginalnego spotu reklamowego. Dokładnie w ten sposób Chevrolet zamierza rozpropagować wchodzący na rynek amerykański model Sonic. Jest to amerykańska wersja znanego u nas Chevroleta Aveo. Twórcy reklamy uznali, że najlepszym pomysłem będzie pokazanie auta w zupełnie obcym środowisku dla samochodów.

Reklama
Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy