Sony zmienia reklamy w... gry

Sony złożyło w 2009 roku w amerykańskim urzędzie patentowym wniosek (lecz został on upubliczniony dopiero teraz) o przyznanie patentu na "system konwertujący telewizyjne reklamy w interaktywne gry". Japończycy chcą wykorzystać konsole do tego, aby wykrywały one interaktywne segmenty w specjalnie spreparowanych reklamach i dawały użytkownikom możliwość w pogrania w przygotowane przez reklamodawców mini gierki.

Sony złożyło w 2009 roku w amerykańskim urzędzie patentowym wniosek (lecz został on upubliczniony dopiero teraz) o przyznanie patentu na "system konwertujący telewizyjne reklamy w interaktywne gry". Japończycy chcą wykorzystać konsole do tego, aby wykrywały one interaktywne segmenty w specjalnie spreparowanych reklamach i dawały użytkownikom możliwość w pogrania w przygotowane przez reklamodawców mini gierki.

Sony złożyło w 2009 roku w amerykańskim urzędzie patentowym wniosek (lecz został on upubliczniony dopiero teraz) o przyznanie patentu na "system konwertujący telewizyjne reklamy w interaktywne gry". Japończycy chcą wykorzystać konsole do tego, aby wykrywały one interaktywne segmenty w specjalnie spreparowanych reklamach i dawały użytkownikom możliwość w pogrania w przygotowane przez reklamodawców mini gierki.

Co ciekawe - wszystko to ma się odbywać w sieci - tak więc w mini gierkach takich będziemy mogli konkurować z innymi ludźmi, którzy akurat oglądają (grają w) daną reklamę.

Reklama

Same mini gierki będą bardzo "mini" - gdyż Sony we wniosku patentowym uważa, że nie powinny być one dłuższe niż standardowa reklama w TV.

Pomysł Sony nie jest jedyną tego typu ideą, gdyż także Microsoft pracuje nad podobnym rozwiązaniem. Z tego co , jest on nawet o krok przed Sony.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy