Volvo Concept Universe

Coraz więcej producentów samochodów zaczyna projektować nowe modele głównie z myślą o rynku chińskim. Swoje zyski dzięki takiemu zabiegowi planuje także zwiększyć Volvo.

Coraz więcej producentów samochodów zaczyna projektować nowe modele głównie z myślą o rynku chińskim. Swoje zyski dzięki takiemu zabiegowi planuje także zwiększyć Volvo.

Coraz więcej producentów samochodów zaczyna projektować nowe modele głównie z myślą o rynku chińskim. Swoje zyski dzięki takiemu zabiegowi planuje także zwiększyć Volvo.

Szwedzki producent zamierza podbić rynek chiński samochodem zbudowanym na podstawie koncepcyjnego modelu Universe. Volvo chce w nim połączyć cechy, które trafią do klientów nie tylko z Chin, ale także z całego świata. Cel ten ma być możliwy dzięki skandynawskiej prostocie widocznej w stylistyce, luksusowi we wnętrzu i nowoczesności.

Zarząd Volvo chce by rozwiązania zastosowane w prototypie weszły do produkcyjnych modeli tej firmy. I faktycznie patrząc na koncept trudno odmówić mu elegancji, indywidualnego stylu i tego czegoś co sprawia, że samochód nam się po prostu podoba. Bez wątpienia najatrakcyjniej Universe prezentuje się z profilu Nisko puszczona linia dachu, nadwozie coupe i bardzo proporcjonalna bryła mogą przysporzyć wielu nowych klientów i wnieść sporo świeżości do eleganckiego, ale statecznego świata Volvo.

Reklama
Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy