Weekendowe granie #3

Ponieważ w końcu opadły emocje z zakończeniem roku i naprawdę zaczęły wakacje, czas zacząć beztroski czas. Nie wyobrażam sobie, aby prawdziwi gracze mogli to uczcić inaczej niż grając w coś fajnego. Dlatego dzisiaj mam dla Was dwie propozycje i obie są nowościami, które miały premiery w piątek.

Ponieważ w końcu opadły emocje z zakończeniem roku i naprawdę zaczęły wakacje, czas zacząć beztroski czas. Nie wyobrażam sobie, aby prawdziwi gracze mogli to uczcić inaczej niż grając w coś fajnego. Dlatego dzisiaj mam dla Was dwie propozycje i obie są nowościami, które miały premiery w piątek.

Po pierwsze, coś dla fanów II Wojny Światowej, działania z ukrycia i precyzji. Jest okazja, aby wcielić się w rolę snajpera, działającego w niegościnnej Afryce. Mowa tu oczywiście o Sniper Elite III Afrika.

Jest to trzecia część popularnej serii studia Rebellion. Identycznie jak w poprzednich częściach, gracz wciela się w postać Karla Fishburne’a, czyli strzelca wyborowego pracującego dla dowództwa amerykańskich sił zbrojnych. Rozgrywka składa się z serii misji, w większości polegających na wyeliminowaniu konkretnego celu. Głównym atutem gry jest rozbudowana mechanika snajperska, która bierze pod uwagę takie aspekty, jak prędkość i kierunek wiatru czy wpływ grawitacji na tor lotu kuli.

Gra została wydana na wiele platform, a więc nie będziecie mieli problemów z wybraniem wersji dla siebie.

Po drugie, cos dla fanów szybkich samochodów, ryku silników i smrodu spalin. Wczoraj do sklepów trafił GRID Autosport.

Gra prezentuje realistyczną ścieżkę kariery profesjonalnego kierowcy wyścigowego w nowym świecie współczesnych i klasycznych sportów motorowych. Czerpiąc z klasycznych tytułów Codemasters, takich jak seria TOCA, opierając się na uwagach społeczności i zachowując hasło przewodnie serii GRID – „wyścigi są na pierwszym miejscu”, nowa gra będzie zawierać głębię, intensywność i ekscytację, gwarantowane wyłącznie przez wyścigi samochodowe.

Ścigając się u boku towarzysza, gracz musi wyprzedzić rywali i zaspokoić oczekiwania sponsorów w zaciekłych wyścigach, w których każde wyprzedzenie i każda pozycja w stawce się liczy. W ogromnym trybie kariery GRID Autosport, gracze będą się specjalizować w ulubionej dyscyplinie albo spróbują odnieść zwycięstwo we wszystkich. Będą mogli poczuć agresję sfory w serii samochodów turystycznych, dbać o zużycie opon i ścigać się nocą w zawodach wytrzymałości, ostrożnie prowadzić kruche bolidy, pokazać opanowanie w zawodach samochodów tuningowanych i popisywać się refleksem w wyścigach ulicznych. Każda niepowtarzalna kategoria zawiera serie przeznaczone dla różnych klas, w tym samochody turystyczne, hiper, GT, prototypy, bolidy jednomiejscowe, pojazdy modyfikowane, samochody driftowe i wiele, wiele innych. GRID Autosport będzie wypełnione po brzegi zawartością – w grze dostępnych będzie ponad 100 tras w 22 niewiarygodnych lokacjach oraz najbardziej ekscytujące, współczesne i klasyczne samochody wyścigowe do zdobycia, zmodyfikowania i ulepszenia.

Styl i opcje dostępne w GRID Autosport zostały stworzone po konsultacjach ze społecznością GRID, zawodowymi kierowcami wyścigowymi i ekspertami z magazynu AUTOSPORT. Między innymi powraca widok z wnętrza samochodu i najbardziej realistyczny model prowadzenia pojazdu w historii serii GRID. Wyścigi dla wielu osób zostaną rozszerzone o RaceNet, darmowy, sieciowy portal społecznościowy Codemasters, liczący milion członków. Dzięki niemu, począwszy od premiery gry, co tydzień dodawane będą nowe wyzwania. Wprowadzone zostaną również zupełnie nowe kluby wyścigowe RaceNet, które będą rywalizowały z sobą przez sieć, w pojedynkach klanowych. Tryby imprezy, demolki i rywalizacji na dzielonym ekranie będą uzupełnieniem ogromnego trybu kariery oraz rozgrywek sieciowych.

GRID Autosport jest najbardziej skalowalną grą Codemasters na PC. Na zaawansowanych systemach, GRID Autosport wykorzystuje tekstury w rozdzielczości 4K, obsługuje wyjście 4K i dostarcza wrażenia wyścigowe 1080p w 60 klatkach na sekundę. Gra została też zoptymalizowana, by doskonale działać na jak największej ilości systemów i dotrzeć do jak najszerszego grona użytkowników PC. Zespół producencki Codemasters na PC skorzystał także ze współpracy z firmą Intel®, dzięki czemu posiadacze sprzętu tej firmy skorzystają z wielu ulepszeń i po raz pierwszy w historii będą mogli zagrać na tabletach.

Geekweek
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas