Wyładuj emocje w chińskim metrze

Narody azjatyckie słynął z zamiłowania do sztuk walki dlatego część firm stara się wykorzystać je w działaniach marketingowych. Niektóre z nich przynoszą ciekawe rezultaty i skierowane są nie tylko do naśladowców Brucea Lee.

Narody azjatyckie słynął z zamiłowania do sztuk walki dlatego część firm stara się wykorzystać je w działaniach marketingowych. Niektóre z nich przynoszą ciekawe rezultaty i skierowane są nie tylko do naśladowców Brucea Lee.

Narody azjatyckie słynął z zamiłowania do sztuk walki dlatego część firm stara się wykorzystać je w działaniach marketingowych. Niektóre z nich przynoszą ciekawe rezultaty i skierowane są nie tylko do naśladowców Brucea Lee.

Na pomysłową kampanie reklamową wpadła firma Adidas, która na filarach jednej ze stacji metra w Szanghaju zawiesiła oryginalne worki treningowe. Jest to pierwsza reklama, wobec której wskazane jest kopanie i bicie pięściami. Jest ona też doskonałym sposobem na wyładowanie złych emocji i odreagowanie po ciężkim dniu w pracy.

Reklama
Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama