Wystrzałowa reklama w gazecie

Tworzenie bezpiecznych samochodów wynika nie tylko z przepisów i troski o podróżujących. Przekłada się ono także bardzo często na dobre wyniki sprzedaży i wizerunek marki. Z bardzo oryginalną kampanią reklamową promującą bezpieczeństwo ruszyło brazylijskie przedstawicielstwo Peugeota.

Tworzenie bezpiecznych samochodów wynika nie tylko z przepisów i troski o podróżujących. Przekłada się ono także bardzo często na dobre wyniki sprzedaży i wizerunek marki. Z bardzo oryginalną kampanią reklamową promującą bezpieczeństwo ruszyło brazylijskie przedstawicielstwo Peugeota.

Kilka miesięcy temu w Brazylii zadebiutował sedan Peugeot 408, zbudowany na podstawie hatchbacka 308. Samochód przeznaczony głównie na rynek chiński trafił również do sprzedaży w największym kraju Ameryki Łacińskiej. Pierwsza kampania reklamowa miała miejsce w znanym w Brazylii magazynie biznesowym Exame i miała podkreślać bezpieczeństwo francuskiego auta.

W tym celu w 50 000 egzemplarzach gazety umieszczone zostały miniaturowe poduszki powietrzne, które aktywowały się po uderzeniu dłonią w wizerunek samochodu na jednej ze stron.

Geekweek
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas