26 procent w sieci
Z dostępu do internetu korzysta 26,1 proc. Polaków w wieku od 15 do 75 lat - wynika z badań SMG/KRC Poland Media SA przeprowadzonych w okresie lipiec-wrzesień 2004 roku. 60 proc. badanych korzysta z internetu w domu, 25 proc. - w pracy, 21 proc. - w szkole lub na uczelni, 18 proc. - u znajomych, 16 proc. - w kawiarni internetowej.
Codziennie lub prawie codziennie z internetu korzysta 45 proc. badanych, kilka razy w tygodniu 23 proc., raz na tydzień 15 proc., kilka razy w miesiącu 11 proc., raz na miesiąc 4 proc., a rzadziej niż raz na miesiąc 2 proc. Z badania wynika, że najpopularniejszą stroną internetową w Polsce jest nadal strona portalu Onet. Kolejnymi pod względem popularności stronami internetowymi w Polsce są: Wirtualna Polska, INTERIA.PL, Google, Gadu-Gadu i Allegro.