AOLburger

Amerykańska sieć "szybkich jadłodajni" Burger King podpisała umowę z dostawcą usług internetowych AOL TW. Każdy klient zamawiający hamburgera w BurgerKingu otrzyma kod umożliwiający mu bezpłatne surfowanie przez kwadrans po wybranych stronach portalu America On Line.

Amerykańska sieć "szybkich jadłodajni" Burger King podpisała umowę z dostawcą usług internetowych AOL TW. Każdy klient zamawiający hamburgera w BurgerKingu otrzyma kod umożliwiający mu bezpłatne surfowanie przez kwadrans po wybranych stronach portalu America On Line.

W ten sposób będzie można połączyć coś dla ciała (jedzenie) z czymś dla duszy. Szczegółów umowy nie podano. Nie wiadomo zatem, czy podłączone do AIOLowskiej sieci komputery będą w jakiś sposób zabezpieczone przed tłuszczem kapiącym z Whoopera.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy