Awaria Twittera. Duże problemy z aplikacją i tweetami

Ilona Dobijańska

Ilona Dobijańska

Aktualizacja

Wchodzicie na Twittera i nie widzicie tweetów? Aplikacja ta ma aktualnie problemy z działaniem. Awaria zgłaszana jest przez użytkowników w całej Polsce. Co jest powodem usterki?

Awaria Twittera. Użytkownicy zgłaszają problemy platformy
Awaria Twittera. Użytkownicy zgłaszają problemy platformy123RF/PICSEL

Doniesienia na ten temat pojawiły się na stronie Downdetector chwilę po godzinie 11.00. Aktualnie awarię zgłoszono już ponad 700 razy, a liczba ta stale rośnie.

Wykaz zgłoszonych awarii
Wykaz zgłoszonych awariidowndetector.plmateriał zewnętrzny

AKTUALIZACJA

Wszystko wskazuje na to, że działanie platformy wróciło do normy. Awaria miała charakter globalny. Nie podano jeszcze informacji na temat tego, co było przyczyną usterki.

Normalnie w takich sytuacjach pojawiłby się tu embed z Twittera informujący o usterce, ale... w tym wypadku na pewno nie dowiemy się o tym z tego portalu.

Co nie działa na Twitterze? Awaria platformy

Po wejściu na stronę wszystko wydaje się być normalne, problem pojawia się jednak już po chwili, gdy zauważymy, że Twitter faktycznie jest już załadowany. Nie wyświetlają się posty, które normalnie zobaczylibyśmy na w sekcji "Obserwowani" i "Dla Ciebie". Zamiast tego widzimy... Powitanie na Twitterze. Nie możemy też przesłać swoich tweetów — błękitny przycisk "Tweet" jest nieaktywny. Po prawej stronie nadal wyświetlają się polskie tematy trendujące, jednak w ich aktualność możemy powątpiewać.

Awaria Twittera. Użytkownicy nie napiszą tweetów, nie zobaczą też wiadomości innych internautów
Awaria Twittera. Użytkownicy nie napiszą tweetów, nie zobaczą też wiadomości innych internautówZrzut ekranu/Twittermateriał zewnętrzny

Nie wiadomo jeszcze, kiedy problem zniknie ani co jest jego przyczyną.

W Polsce Twittera używają ponad 2 miliony internautów

Jak podaje platforma Kepios, w 2022 roku w Polsce z Twittera korzystało nawet 2,05 miliona użytkowników. 26,2 procent internautów w przedziale wiekowym od 16 do 64 lat właśnie tam udaje się, gdy chce skorzystać z mediów społecznościowych. Zdecydowanym numerem jeden nadal jest Facebook, jednak nie da się ukryć, że nawet chwilowa niedostępność Twittera z pewnością nie pozostanie niezauważona.

Z Europy do Afryki. Nowe technologie w walce o przyrodęAFP
INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas