Compaq sprzedaje w Sieci
Firma Compaq Computer poinformowała o uruchomieniu pierwszego, polskiego sklepu internetowego www.CompaqPLUS.pl. Sklep internetowy umożliwić ma klientom firmy zapoznanie się z poszerzoną ofertą produktową oraz konfiguracji zamawianego sprzętu. Dotychczas firma cyklicznie publikowała skróconą ofertę swoich produktów w wersji drukowanej, a także na stronach www.compaq.pl.
Tworząc sklep www.CompaqPLUS.pl Compaq Computer starał się zapewnić jak największą przejrzystość i funkcjonalność stron. Proces składania zamówień został zautomatyzowany. Klienci mają możliwość tworzenia koszyków zakupowych, co gwarantuje wyjątkową łatwość podglądu statusu zamówienia, dodanie, bądź usunięcie produktu.
Sprzedaż produktów Compaqa będzie odbywać się wyłącznie poprzez wyselekcjonowanych Partnerów, dzięki czemu klient zyskuje dodatkową możliwość dostosowania parametrów sprzętu do swoich indywidualnych potrzeb i zakupu w Internecie.
Dotychczas Compaq umożliwiał klientowi złożenie zamówienia m. in. poprzez telefon, fax, e-mail, call-back z www.compaq.pl (funkcja bezpłatnego oddzwaniania) poprzez swoje Contact Center (Centrum Obsługi Klienta).
Podstawowym celem działania Contact Center jest obsługa klientów z rynku MSP (małe i średnie przedsiębiorstwa) oraz partnerów obsługujących ten rynek. Ponadto Contact Center zapewnia obsługę wszystkich potencjalnych i obecnych klientów Compaqa - w tym klientów kluczowych, korporacyjnych i indywidualnych.