Dell zamyka sklep sieciowy

Cztery miesiące temu z wielkimi "fanfarami" Dell otworzył swój sklep internetowy. Nie posprzedawał w nim jednak zbyt długo, i najprawdopodobniej też niezbyt wiele - skoro już po tak krótkim okresie (tym razem bez rozgłosu) - witryna sklepu znikła z sieci.

Cztery miesiące temu z wielkimi "fanfarami" Dell otworzył swój sklep internetowy. Nie posprzedawał w nim jednak zbyt długo, i najprawdopodobniej też niezbyt wiele - skoro już po tak krótkim okresie (tym razem bez rozgłosu) - witryna sklepu znikła z sieci.

Rzecznik prasowy firmy Ken Bissell stwierdził: "Nasz sklep sieciowy zawiesił działalność. Decyzja ta została podjęta po tym, jak stwierdziliśmy, ze zbyt małe jest zainteresowanie zarówno ze strony firm e-commerce jak i klientów indywidualnych". Nieoficjalne źródła mówią, że jedną z przyczyn było tez to, że jedynie trzy firmy (3m., Motorola i Pitney Bowes) zdecydowały się na udostępnienie produktów ze swojej oferty w tym sklepie. "Zmieniamy strategię, ukierunkowując ja raczej na B2B" - podsumował Bissell

CNET
Dowiedz się więcej na temat: firmy | Dell | sklep
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama