Dochodowe elektroniczne kasyna
Dynamicznie rosnąca popularność internetowego hazardu uczyniła z kasyn online poważną siłę reklamową. Według raportu Jupiter Media Metrix w ciągu zeszłego roku e-kasyna awansowały na piątą co do wielkości siłę w dziedzinie reklamy w Internecie, dystansując konkurentów z tradycyjnych branż.
Z badania Jupitera, które objęły 138 segmentów rynku wynika, że internetowe kasyna nie tylko odnotowują rekordowe zyski z samego hazardu, ale też awansowały pod względem siły reklamowej z jedenastego miejsca z 911 milionami odsłon reklam w grudniu 2000 r. na miejsce piąte z 2,5 miliardami odsłon w grudniu 2001.
Zmienił się też na ogólny profil zamieszczanych tam reklam - z ograniczonych wcześniej do stron związanych z grami; dziś w e-kasynach można znaleźć reklamy niemal wszystkich dostępnych w Sieci towarów i usług.
Źródło informacji: ENTER Infoserwis