e-tchórze

Badania przeprowadzone przez firmę Mori wśród angielskich firm zatrudniających od 1 do 499 pracowników przyniosły dość zaskakujący wynik. 68% takich firm do tej pory nie korzystało z możliwości jakie daje e-commerce.

Badania przeprowadzone przez firmę Mori wśród angielskich firm zatrudniających od 1 do 499 pracowników przyniosły dość zaskakujący wynik. 68% takich firm do tej pory nie korzystało z możliwości jakie daje e-commerce.

Wprawdzie 65% badanych firm przyznaje, ze "sieciowe" zakupy i sprzedaż obniżyły by koszty, niemniej zdaniem szefów firm - na razie jest to usługa zbyt skomplikowana w obsłudze, a poza tym brakuje (poza dużymi i drogimi rozwiązaniami kompleksowymi) oprogramowania odpowiedniego dla ich firm. 45% uważa natomiast, ze istniejące zabezpieczenia są zbyt łatwe do złamania. Nieudane próby zniechęciły 28%

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy