Google uczy reklamy

Mający uczyć studentów zasad reklamy internetowej program Google Online Marketing Challenge startuje w Polsce. Organizatorzy przyjmują zgłoszenia do końca stycznia br. Konkurs rusza w lutym 2008 roku, może w nim wziąć udział każda szkoła wyższa.

article cover
AFP

do wydania na reklamę w ramach Google AdWords. Ich zadaniem będzie opracowanie we współpracy z lokalną firmą skutecznej kampanii marketingowej w internecie. - opracowanie strategii, przeprowadzenie kampanii, ocena wyników i przedstawienie firmie zaleceń dotyczących dalszego rozwoju marketingu online.

Uczestnicy z całego świata będą mieli trzy tygodnie na opracowanie strategii.

W tym okresie grupy studenckie złożą dwa raporty konkursowe - jeden przed rozpoczęciem, a drugi po zakończeniu kampanii. Zwycięzcy zostaną wyłonieni przez międzynarodowy zespół profesorów na podstawie oceny skuteczności przeprowadzonej przez nich kampanii.

INTERIA.PL/informacje prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas