Google w subskrypcji?

Google rozważa wprowadzenie nowych wersji popularnej wyszukiwarki, które miałyby podlegać subskrypcji. Docelowymi użytkownikami mieliby być klienci akademiccy i korporacyjni, a oferowanym produktem dostęp do danych niszowych, takich jak periodyki, informacja medyczna czy technologiczna.

Google rozważa wprowadzenie nowych wersji popularnej wyszukiwarki, które miałyby podlegać subskrypcji. Docelowymi użytkownikami mieliby być klienci akademiccy i korporacyjni, a oferowanym produktem dostęp do danych niszowych, takich jak periodyki, informacja medyczna czy technologiczna.

Informacja ta jest nieoficjalna i nie została potwierdzona przez rzeczniczkę prasową firmy, Cindy McCaffrey, która stwierdziła dyplomatycznie, że spółka zawsze bierze pod uwagę sięganie po nowe rynki. W tej chwili Google oferuje już wyspecjalizowane wyszukiwanie dotyczące stron rządowych i militarnych, uniwersytetów oraz technologii takich jak Macintosh i Linux. Udziela także licencji portalom (np. Yahoo) i korporacjom (m.in. Sony).

(Enter)

Dowiedz się więcej na temat: Google
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy