Iluzja czy złota żyła?

Firma zajmująca się marketingiem na rynku "urzadzeń bezprzewodowych" - Planet Hopper - opracowała raport na temat reklam w telefonach komórkowych i komputerkach przenośnych [PDA]. Zdaniem szefowej zespołu przygotowującego analizę - Racheli Barrenbaum - potencjalne możliwości są olbrzymie.

Firma zajmująca się marketingiem na rynku "urzadzeń bezprzewodowych" - Planet Hopper  - opracowała raport na temat reklam w telefonach komórkowych i komputerkach przenośnych [PDA]. Zdaniem szefowej zespołu przygotowującego analizę - Racheli Barrenbaum - potencjalne możliwości są olbrzymie.

"Prawie każdy obecnie używany telefon komórkowy potrafi odebrać choćby informacje tekstową, a urządzenia bezprzewodowe używane są w tej chwili przez ponad 100 milionów osób na całym świecie" -twierdzi Barrenbaum. Dalsza część raportu przestrzega jednak przed hurraoptymizmem. Ostatnie badania wykonane przez Jupiter wykazują bowiem, ze prawie połowa (46%) tych użytkowników nie życzy sobie otrzymywania żadnych reklam, nawet jeśli miało by to się wiązać z obniżeniem, czy nawet całkowitym zniesieniem opłat za korzystanie z usług sieci bezprzewodowej. Omówienie raportu (po angielsku) piórem Tobyego Elkina znajdziesz tutaj

Reklama
NewNews
Dowiedz się więcej na temat: złoto | Iluzje | iluzja | złota
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy