Jak sport to nie hazard

Przeżywający ostatnio kłopoty znany portal Yahoo! ma jeszcze jeden problem. Na skutek ostrej interwencji władz NFL (National Football League) musiał zdjąć ze swoich stron internetowych poświęconych rozgrywkom bardzo popularnego w USA "futbolu amerykańskiego" reklamę wirtualnej jaskini hazardu - Millenium Online Cassino.

Przeżywający ostatnio kłopoty znany portal Yahoo! ma jeszcze jeden problem. Na skutek ostrej interwencji władz NFL (National Football League) musiał zdjąć ze swoich stron internetowych poświęconych rozgrywkom bardzo popularnego w USA "futbolu amerykańskiego" reklamę wirtualnej jaskini hazardu - Millenium Online Cassino.

"Nie chcemy aby rozgrywki sportowe łączono w jakikolwiek sposób z hazardem" - powiedział komisarz NFL - Paul Tagliabue. Teraz Yahoo!, którego akcje ostatnio spadły - głównie na skutek zbyt małej ilości reklam - będzie musiał "awaryjne" zdjęcie reklamy wytłumaczyć tym, którzy ją dali. Zapewne ci ostatni nie będą z tego zbytnio zadowoleni - wszak zapłacili za umieszczenie reklamy właśnie na tej, często odwiedzanej stronie. Analityk Jordan Rohan skomentował te sprawę następująco: Yahoo! otrzymało lekcję, ze nie należy mieszać sportu z hazardem. Mam nadzieję, że wyciągną z niej wnioski"

Reklama
CNET
Dowiedz się więcej na temat: sporty | NFL | skutek | Yahoo | sport | hazard
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy