Jedna trzecia niezadowolonych

Raport przygotowany przez Trading Standards Institute wykazuje, że ponad jedna trzecia transakcji (dokładnie 37 %). zawieranych przez sieć sprawia duże problemy. Dodatkowo wbrew powszechnemu mniemaniu - więcej problemów jest przy sieciowych zakupach w dużych firmach niż w niewielkich "sklepikach" internetowych.

Raport przygotowany przez Trading Standards Institute wykazuje, że ponad jedna trzecia  transakcji (dokładnie 37 %). zawieranych przez sieć sprawia duże problemy. Dodatkowo wbrew powszechnemu mniemaniu - więcej problemów jest przy sieciowych zakupach w dużych firmach niż w niewielkich "sklepikach" internetowych.

Noel Hunter - szef TSI i autor raportu powiedział: "Niechęć do sieciowych zakupów bierze się głównie stad, ze potencjalni klienci boją się, że zostaną oszukani. Nasze badania potwierdzają, że nie jest aż tak źle. 37% to z jednej strony dużo, z drugiej, zwłaszcza po serii katastroficznych artykułów w mediach - mniej niż sądziliśmy".



Ciekawe, czy raport bral pod uwagę takie problemy, które tworzy prokuratura z Kolbuszowej

Dowiedz się więcej na temat: problemy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy