Łamią prawo?

Kupcy londyńscy zrzeszeni w Gildii Handlu twierdzą, ze firmy handlujące w internecie łamią angielskie prawo. Badania wykonane na zlecenie Gildii wykazały, że zaledwie 4 procent z 300 przebadanych firm e-commerce ma w swojej ofercie to, co reklamuje na swoich stronach internetowych. Ponadto, zaledwie 32 procent tych firm zamieszcza w sieci ceny odpowiadające rzeczywistym kosztom nabycia produktu.

Kupcy londyńscy zrzeszeni w Gildii Handlu twierdzą, ze firmy handlujące w internecie łamią angielskie prawo. Badania wykonane na zlecenie Gildii wykazały, że zaledwie 4 procent z 300 przebadanych firm e-commerce ma w swojej ofercie to, co reklamuje na swoich stronach internetowych. Ponadto, zaledwie 32 procent tych firm zamieszcza w sieci ceny odpowiadające rzeczywistym kosztom nabycia produktu.

Zdaniem przewodniczącego tego zrzeszenia "tradycyjnych" kupców - Petera Bishopa - jest to wyjątkowo nieuczciwa konkurencja. Ponadto, zdaniem Gildii, nieodpowiednie są zabezpieczenia, co umozliwia hackerom na przykład kradzież numerów kart kredytowych. Raport został dostarczony rządowi brytyjskiemu.

Ananova
Dowiedz się więcej na temat: procent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy