Poczta Interia z nagrodą Webstarfestivalu

Usługa pocztowa Interii została nagrodzona Webstarem w kategorii Informacja i komunikacja. Trofeum zostało przyznane przez jury konkursu. Wyróżnienie otrzymały także: serwis muzyka.interia.pl, który został doceniony w kategorii Rozrywka oraz kampania agencji Semahead, zrealizowana dla Kopalni Soli w Wieliczce.

Nagrodzona usługa pocztowa Interii
Nagrodzona usługa pocztowa Interii INTERIA.PL

W ubiegłym roku usługa pocztowa Interii została całkowicie przebudowana. Zyskała nowy interfejs, użytkownik może dodawać wszystkie swoje adresy e-mail i prowadzić korespondencję z dowolnego konta (również poza Interią). Wprowadzone zostały avatary, wyeksponowano także filtrowanie maili w menu głównym. Te oraz wiele innych zmian w usłudze pocztowej zostało docenionych przez Akademię Internetu XI Webstarfestivalu, która przyznała Interii nagrodę w kategorii Informacja i komunikacja. Webstarfestival jest najstarszym konkursem przeznaczonym dla branży interaktywnej,  w którym nagradzane są najlepsze strony i kreacje w Internecie.

"Nowa poczta Interii została bardzo dobrze odebrana przez użytkowników. Cieszę się, że dobra ocena usługi znalazła swoje odzwierciedlenie także w wyborze ekspertów branżowych konkursu Webstarfestival."- mówi Sebastian Wojnarowski, dyrektor pionu komunikacja w Grupie Interia.pl.

"Kapituła wybrała najlepsze strony i kampanie, które wskazują aktualne trendy i są warte dalszego śledzenia" - komentuje Iwona Wardzyńska, kierownik projektu. I dodaje: "Konkurs Webstarfestival od 11 lat jest ważną częścią rynku. Wyłania firmy, które wychodzą poza obowiązujące standardy i budują sukces dzięki nieszablonowemu podejściu do komunikacji marketingowej."

Nowy interfejs poczty Interii 

"Nowa poczta Interia naprawdę daje radę i jeśli komuś z rodziny miałbym dzisiaj polecić usługę mailową z której obsługą sobie poradzi, to w pierwszej kolejności pokazałbym tej osobie webmail Interii" - tak o nowej usłudze pocztowej Interii pisał serwis Spidersweb.

Nowa poczta Interii to przede wszystkim gruntownie zmieniony interfejs. Uwagę użytkownika zwraca pionowa budowa o układzie kolumnowym z bocznym menu, która umożliwia łatwą nawigację pomiędzy listą e-maili a aktualnie czytaną wiadomością. Nowy interfejs pocztowy pozwala na korzystanie ze wszystkich kont pocztowych w ramach jednego panelu. W nowym webmailu użytkownik może dodać wszystkie swoje adresy e-mail i prowadzić korespondencję z dowolnego konta, które posiada (również poza Interią).

Interia, jako jedyny pośród polskich portali, zdecydowała się na wprowadzenie awatarów, stanowiących obrazowe uzupełnienie informacji o nadawcy wiadomości. Nowością na rynku jest również wyeksponowanie filtrowania maili w menu głównym, co umożliwia szybkie sortowanie wiadomości oznaczonych gwiazdką, z załącznikami - w tym nowość na rynku: wyszukiwanie znajomych z którymi powadzimy korespondencję.

+1

Wszystkie elementy interfejsu zostały tak rozmieszczone, aby nawigacja po webmailu była łatwa i przyjemna. Jednocześnie całość pozostaje spójna i estetyczna, a przez to bardziej przyjazna dla użytkownika. To właśnie usability było nadrzędnym celem przebudowy interfejsu pocztowego i stanowi główny wyróżnik jego aktualnego wyglądu.

"W mojej ocenie, nowy webmail to bardzo dobra propozycja Interii. W końcu wygląda to nowocześnie, ładnie i przejrzyście" - mogliśmy przeczytać w recenzji poczty Interii napisanej przez serwis Antyweb.

Nagrody dla Muzyka.Interia.pl i Semahead

Nowy wygląd serwisu Muzyka.interia.pl
Nowy wygląd serwisu Muzyka.interia.plINTERIA.PL

Wyróżnienie w konkursie, w kategorii Rozrywka, zdobył także serwis www.muzyka.interia.pl, który został zrealizowany w RWD. Dzięki temu użytkownicy mają komfort korzystania z serwisu na dowolnym ekranie. Doceniona została także kampania Semahead, agencji należącej do Grypy Interia.pl, która zrealizowała projekt dla Kopalni Soli w Wieliczce.

Nagrodzone produkty znaleźć można na stronach http://poczta.interia.pl/http://muzyka.interia.pl/, a informacja o kampanii Semahead znajduje się na stronie http://semahead.pl/kampania-kopalnia-soli-wieliczka.

INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas