Przyszłość reklamy interaktywnej

Internet Standard tworzy kolejny standard tj. organizując cykliczne konferencje związane z szeroko pojętym e-marketingiem. Tym razem zaprasząc na konferencję pt. adstandard 2007. Przyszłość reklamy interaktywnej: 31 maja - 1 czerwca 2007 r.

article cover
materiały prasowe

Zaproszeni prelegenci: prezesi wiodących firm, liderzy rynku, specjaliści od e-marketingu, analitycy i badacze gwarantują wysoki merytoryczny poziom wystąpień i dyskusji.

Tematyka konferencji dotyczy zarówno obecnego kształtu reklamy interaktywnej w Polsce, jak i jej kierunków rozwoju. Wartość rynku reklamy w internecie, strategie budowania kompleksowej kampanii e-marketingowej, wykorzystanie narzędzi Web 2.0 w zdobywaniu i utrzymywaniu klienta, marketing w blogach, społecznościach, reklama tworzona przez użytkowników - to przykłady zagadnień poruszanych podczas konferencji. Dodatkowo: ożywione dyskusje panelowe, a także bezcenne kontakty z przedstawicielami branży i wymiana poglądów (oraz wizytówek) w trakcie kuluarowych spotkań.

Zainteresowani mogą się zarejestrować na stronie Internet Standard.

Jak dotrzeć do użytkowników nowoczesnych technologii? Jak wyłowić klientów z grupy kilkunastu milionów internautów? Jak umiejętnie wykorzystać narzędzia, które daje Internet: multimedialność, hipertekstowość, interaktywność? Jak planować, przygotowywać, realizować i analizować skuteczne kampanie reklamowe? Jakie są najnowsze trendy oraz zmiany w kreacjach, ofercie i branżowych badaniach? Jak to robią najlepsi? Nie znasz odpowiedzi na przynajmniej jedno z tych pytań?

Odpowiedź poznasz 31 maja -1 czerwca na konferencji Adstandard 2007. Przyszłość reklamy interaktywnej.

Informacja prasowa
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas