Rekordzista spamu
Wszyscy wiemy, jakim koszmarem jest codzienne otrzymywanie, a potem usuwanie niechcianej poczty, która zaśmieca naszą skrzynkę e-mailową. Nikt z nas nie może porównać się jednak z jednym z brytyjskich klientów sieci Orange, który stał się celem spamu - na jego skrzynkę trafia codziennie 44 tysiące niechcianych listów elektronicznych.
Najbardziej online'owo nagabywaną osobą jest Colin Wells, kierownik warsztatu samochodowego. Otrzymuje on w ciągu roku 16 milionów niechcianych listów elektronicznych.
Przed zapisaniem się do ClearMyMail (oferującego ochronę antyspamową), Wells spędzał na kasowaniu spamu dwie godziny dziennie. Postanowił on również "odbijać" nadsyłane listy do nadawcy - był to niezbyt fortunny pomysł, gdyż dzięki temu ujawnił on, iż jego konto pocztowe jest aktywne.
Wells mógł jeszcze zmienić adres pocztowy, jednakże jego przywiązanie do starego okazało się silniejsze. Poszkodowany ujawnia, iż dzięki ClearMyMail nie może teraz zbytnio narzekać.