Second Life w wersji papierowej
W lutym ukazał się SL`ang Life - pierwszy na świecie drukowany magazyn o Second Life.
Projekt jako pierwszy łączy funkcje magazynu opiniotwórczego z wirtualną tematyką Second Life. Zagraniczny inwestor posiada wyłączne prawa do koncepcji magazynu we wszystkich państwach, w których znajdują się największe zgromadzenia uczestników, których jest ok. 12 milionów.
W opublikowanym w styczniu tego roku raporcie Forrester Research "Praca w wirtualnym świecie" (Forrester Research, 8 January 2008) firma badawcza twierdzi, że trójwymiarowe światy (3D) już za pięć lat będą dla firm tak samo ważne, jak "klasyczny" internet i współczesne strony WWW. Zarządy firm powinny coraz uważniej przyglądać się zjawisku wirtualnych światów, a także rozpoczynać tam pewne eksperymenty. Mają one pomóc firmom już nie tylko w działaniach promocyjnych, informacyjnych i public relations, ale również w projektowaniu modeli zdalnej współpracy, HR, szkoleniach, a także budowaniu i testowaniu koncepcji nowych usług i produktów.
Jest coraz więcej powodów zaangażowania wielkich instytucji takich jak Mercedes, IBM, BP czy US Army w Second Life. Ten trend z czasem będzie obejmował przedsiębiorstwa coraz mniejsze i działające bardziej lokalnie. Już teraz działają w SL instytucje i organizacje typu non profit.
W najnowszym SL` ang Life m.in.: wszystko o seksie w Second Life, problemy z organizacją ligi piłki nożnej, jak Second Life pomaga w badaniu schizofrenii, trójwymiarowa galeria obrazów Van Gogh'a, reportaż z przygotowań do wystawienia "Hamleta" na deskach wirtualnego Globe Theatre.