Serwis dla konsumentów

Powstał serwis internetowy Urzędu Ochrony Konkurencji I Konsumentów (UOKIK). System ten ma na celu ujednolicenie sposobu komunikacji Urzędu, ze społeczeństwem oraz usprawnienie pracy poszczególnych jednostek wewnętrznych Urzędu. Rozwiązanie to, już podczas testów stało się narzędziem codziennej pracy pracowników Urzędu, które ma pomagać w sprawnym zarządzaniu komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną.

Powstał serwis internetowy Urzędu Ochrony Konkurencji I Konsumentów (UOKIK).
System ten ma na celu ujednolicenie sposobu komunikacji Urzędu, ze społeczeństwem oraz usprawnienie pracy poszczególnych jednostek wewnętrznych Urzędu. Rozwiązanie to, już podczas testów stało się narzędziem codziennej pracy pracowników Urzędu, które ma pomagać w sprawnym zarządzaniu komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną.

Serwis zawiera sekcje przeznaczone dla najważniejszych grup odbiorców (osób fizycznych oraz prawnych), bazę danych aktów prawnych, ekspertyzy oraz bibliotekę materiałów dotyczących konkurencji i ochrony konsumenta. Bardzo istotnym elementem serwisu jest wirtualne biuro prasowe, które umożliwia wszystkim osobom zainteresowanym działalnością Urzędu, dostęp do najbardziej aktualnych informacji. Dzięki rozbudowanej sekcji kontaktowej zawierającej nie tylko dane tele-adresowe, ale również opis kompetencji, internauci mogą błyskawicznie skontaktować się z odpowiednimi osobami pracującymi w departamentach Urzędu oraz z Powiatowymi Rzecznikami Konsumenta.

Reklama

W ramach integracji europejskiej, serwis Urzędu informuje o zmianach w prawie związanych z konkurencją oraz prawami konsumenta, ponadto serwis umożliwia pracownikom Urzędu publikowanie danych statystycznych w trybie online.

Serwis przygotowała firma Winda Internet, a można go zobaczyć pod adresem: www.uokik.gov.pl

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: UOKiK | serwis
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy