TechnoAd Network - większy zasięg i umocnienie pozycja lidera

TechnoAd Network - specjalistyczna platforma reklamy dla nowych technologii - poszerzyła swoją ofertę o kolejne witryny: mobilną wersję portalu INTERIA.PL - m.interia.pl oraz serwis Instalki.pl. Dzięki temu, już w drugim miesiącu działalności, stała się liderem w swojej kategorii, zapewniając reklamodawcom największy zasięg na rynku.

Logo TechnoAd Network
Logo TechnoAd NetworkINTERIA.PL

Instalki.pl to serwis udostępniający użytkownikom popularne i przydatne oprogramowanie komputerowe, gry oraz treści redakcyjne. Zasoby serwisu obejmują zarówno programy opatrzone darmową licencją (Freeware, Open Source), jak i aplikacje opatrzone licencją testową (Trial lub Shareware). Witryna działa od 2004 roku i obecnie znajduje w czołówce serwisów o tematyce software. Miesięcznie gromadzi ona przeszło 1,4 mln użytkowników, którzy generują niemalże 7,3 mln odsłon, a jej ogólny zasięg wynosi 7,5%*.

Serwis m.interia.pl, oprócz możliwości korzystania z zasobów portalu za pośrednictwem urządzeń mobilnych, oferuje również atrakcyjną przestrzeń dla reklamodawców. Portal mobilny zapewnia bowiem dotarcie do grupy aktywnych i świadomych użytkowników nowinek technologicznych, potencjalnie zainteresowanych kierowanym do nich przekazem reklamowym.

- Współpraca z kolejnymi witrynami tematycznymi pozwala naszym klientom jeszcze precyzyjniej docierać z przekazem reklamowym do wybranej grupy docelowej. To jednak nie koniec zmian. Wiemy, co chcemy osiągnąć i konsekwentnie dążymy do wytyczonego sobie celu. Zależy nam na tym, by TechnoAd Network kojarzyła się nie tylko z pozycją lidera w swojej kategorii, ale przede wszystkim z najwyższą jakością usług - mówi Radosław Włoda, dyrektor zarządzający TechnoAd Network.

- Powstanie TechnoAd Network było jednym z istotnych elementów strategii wzmacniania przychodów spółki. Jestem bardzo zadowolony z dynamiki rozwoju sieci. Mam nadzieję, że pozostanie ona liderem pośród sieci nowotechnologicznych nie tylko pod względem oferowanego zasięgu, ale także pod względem liczby zadowolonych z jej usług klientów - dodaje Artur Potocki, prezes zarządu INTERIA.PL.

Według najnowszego badania Megapanel PBI/Gemius, uwzględniającym audytowane serwisy nowotechnologiczne, witryny zrzeszone w ramach TechnoAd Network docierają miesięcznie do ponad 4,6 mln realnych użytkowników (co oznacza zasięg na poziomie 24,4%), którzy generują ponad 48 mln odsłon*. Szacowany zasięg po rozpoczęciu współpracy z kolejnymi serwisami wyniesie 26,4% - sieć będzie wówczas docierać do ok. 5 mln użytkowników miesięcznie, generując ok. 55,5 mln odsłon.

*Źródło: Megapanel PBI/Gemius, maj 2011 r.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas