Żałosne serwisy

Wydawać by się mogło, że firmy internetowe powinny mieć witryny lepsze i ciekawsze od pozostałych firm. Tymczasem (przynajmniej w Wielkiej Brytanii) tak nie jest. Raport przygotowany przez firmę Porter Research na podstawie oględzin stron WWW 100 największych angielskich spółek "nowej technologii" dowodzi, że

Wydawać by się mogło, że firmy internetowe powinny mieć witryny lepsze i ciekawsze od pozostałych firm. Tymczasem (przynajmniej w Wielkiej Brytanii) tak nie jest. Raport przygotowany przez firmę Porter Research na podstawie oględzin stron WWW 100 największych angielskich spółek "nowej technologii" dowodzi, że

ponad połowa badanych firm nie dostarcza podstawowych informacji o firmie (jak np. aktualna cena akcji), lub zamieszcza takie informacje, ale są one tak dobrze schowane, że trudno do nich dotrzeć. Prawie jedna trzecia witryn badanych firm jest aktualizowana z olbrzymim opóźnieniem - na kilkunastu stronach WWW "najnowsza" informacja o firmie pochodziła z roku 2000! Inne zarzuty pod adresem witryn firm internetowych to złe traktowanie klientów przez dostarczanie im informacji wyłącznie o tym co fima ma na sprzedaż, a także "żałosna" grafika większości stron. Adrian Porter, szef Porter Research i szef zespołu przygotowującego raport stwierdził: "Jeśli zarządy tych firm tak samo "dbają" o akcjonariuszy jak o swój sieciowy wizerunek - to może okazać się, że wkrótce się na tym "przejadą"

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy