INTERIA.PL szuka ludzi z pomysłem

Masz ciekawy pomysł na biznes w internecie? Czujesz, że Twój produkt zrewolucjonizuje sieć? Zaprezentuj swoją ideę profesjonalistom i wystartuj w konkursie Open Mind organizowanym przez INTERIA.PL!

article cover
INTERIA.PL

Tylko w portalu INTERIA.PL masz szansę na komercyjną realizację swojego pomysłu! Open Mind niesie za sobą konkretne korzyści oraz możliwość zaprezentowania swoich idei profesjonalistom, a także szansę na znalezienie pracy.

Aby wziąć udział w tym niecodziennym konkursie należy wypełnić specjalny formularz, określający: temat pomysłu dziedzinę, w jakiej pomysł będzie realizowany (e-commerce, rozrywka, komunikacja, itp.) Pozostałe szczegóły można znaleźć pod tym adresem - openMind.interia.pl.

Terminarz konkursu:

Masz czas na przesłanie swojego pomysłu do 31 października 2007r. Ocena przesłanych prac potrwa do 21 listopada 2007 r. W dniach 21 listopada do 24 listopada 2007 r. będziemy kontaktować się ze zwycięzcami.

W tym konkursie wszyscy mają równe szanse!

Liczy się pomysł i inicjatywa.

Poznaj szczegóły konkursu: openMind.interia.pl

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas