Lenovo rusza w Formule 1

Lenovo uzyskało tytuł głównego sponsora AT&T Williams i dostarcza rozwiązania informatyczne do obsługi znanego zespołu Formuły 1

article cover
materiały prasowe

Technologie komputerowe Lenovo zostaną wykorzystane przez zespół AT&T Williams w wielu obszarach, począwszy od kontroli zapłonu do działań w trakcie wyścigu i kontroli stanu zapasów. Logo Lenovo zostanie wyeksponowane w wyróżniającym się miejscu na samochodach w 2007 r. kierowców Nico Rosberga i Aleksa Wurza.

- W wyścigach Formuły 1 zespoły uczestników w dużym stopniu polegają na technologii komputerowej. Doświadczenie we wprowadzaniu innowacji, wiarygodność i dotychczasowe wyniki w zakresie notebooków, jakimi może się pochwalić firma, dają nam pewność, że nasz zespół sprzymierzył się z najlepszymi - powiedział Alex Burns, dyrektor ds. operacyjnych firmy Williams.

Zespół AT&T Williams będzie wykorzystywać rozwiązania technologiczne Lenovo w każdym obszarze działalności, zaś notebook Lenovo będzie stanowił integralny element uruchamiania samochodu F1 przed każdym wyścigiem, ćwiczeniem i sesją testową. Komputery Lenovo będą narzędziem pracy inżynierów w zakresie badań nad samochodami, testów, opracowywania nowych rozwiązań i produkcji.

INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas