Notebook z naprawą w domu
Osoby korzystające z produktów Asusa w Polsce będą miały ułatwione życie w razie awarii sprzętu - firma wystartowała z usługą naprawy u klienta oraz interaktywną stronę www ułatwiającą zgłaszanie urządzeń do naprawy.
Opcja naprawy komputerów w domu nosi nazwę Pakiet Lokalnej Usługi Serwisowej u Klienta (LOSP). łączy on lokalny serwis u klienta, który działa w połączeniu z pomocą telefoniczną i zdalną diagnostyką sprzętu objętego gwarancją.
Użytkownik ma prawo do zakupu Pakietu Lokalnej Usługi Serwisowej u Klienta (LOSP) w momencie zakupu notebooka firmy Asus. LOSP ma zastosowanie tylko wtedy, gdy notebook Asus jest objęty 2 letnim okresem gwarancji.
Natomiast zespół wsparcia technicznego Asus Polska przygotował nową stronę internetową poświęconą wyłącznie kwestiom serwisowym oraz pomocy technicznej. Strona dostępna jest pod adresem: asus-polska.pl/serwis.
Strona pozwala mu ona monitorować stan naprawy, a także status przesyłki pomiędzy użytkownikiem a serwisem. Użytkownik może znaleźć na stronie odnośniki z filmami opisującymi podstawowe czynności konserwacyjne i instalacyjne, które mogą pozwolić rozwiązać problem z systemem operacyjnym lub aplikacją. Na stronie znajduje się również pełny opis warunków i zasad serwisowych.