Pierwszy technologiczny outlet w Polsce

Na naszym rynku do tej pory nie było sklepu z tylko z przecenioną ofertą sprzętu komputerowego i multimedialnego. Tę rynkową lukę postanowiła wypełnić firma Vobis, uruchamiając sklep internetowy Hit.pl.

Ale wyprzedaże i końcówki serii, to w założeniach, nie jedyna zawartość oferty Hit.pl. Jednocześnie będą do niej wprowadzane nowe produkty, do tej pory nieobecne w sieci salonów Vobis Digital i na stronach Vobis.

- Nasz pomysł na Hit.pl, to przede wszystkim dotarcie do nowej rzeszy klientów, wrażliwych na argument ceny i niekoniecznie szukających nowości rynkowych, ale atrakcyjnych cenowo i nadal nowoczesnych i markowych produktów. Generalnie spodziewamy się zwiększenia się obrotów w całym naszym kanale internetowym i wzrostu znaczenia tego segmentu w całości sprzedaży Vobis - twierdzi Adam Rzepkowski, dyrektor e-Commerce z Vobis SA.

Już na początku przyszłego roku koncepcja sklepu zostanie jeszcze bardziej rozwinięta. Dotyczyć to będzie m.in. możliwości odbioru towaru (opłaconego z góry) w salonach Vobis, zakupów ratalnych, bardziej zaawansowanej wyszukiwarki produktów oraz wprowadzenia ofert czasowych i ich wersji z odliczaniem sprzedanej ilości.

INTERIA.PL/informacje prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas