Projekty się nie spodobały

Żadna z blisko 6 tys. prac nadesłanych na konkurs na nowe logo TVP nie spełniła, wg członków jury, postawionych kryteriów. W komunikacie opublikowanym na stronach TVP SA czytamy m.in.: "Po dokładnej analizie nadesłanych prac konkursowych dziewięcioosobowa komisja uznała, że niestety żaden z projektów nie spełnił wszystkich niezbędnych kryteriów wymaganych dla nowego znaku graficznego Telewizji Polskiej. Zgodnie z regulaminem konkursu Komisja postanowiła nie przyznawać pierwszej, drugiej ani trzeciej nagrody."

Autorzy 7 wyróżnionych prac "otrzymają imienne podziękowania, kasety z produkcją filmową Telewizji Polskiej oraz zaproszenia na jubileuszowy koncert z okazji 50. Telewizji Polskiej w październiku br."

Poniżej przytaczamy fragment regulaminu konkursu z określonymi kryteriami, którymi kierować powinni się autorzy zgłaszanych projektów:

"Przy projektowaniu znaków "TVP - S.A." każdy z uczestników powinien kierować się następującymi kryteriami:

a) zachowanie dotychczasowej nazwy lub skrótów zawartych w znaku,

Reklama

b) nawiązanie do istniejących nazw znaków graficznych anten TVP1, TVP2 i Telewizji Regionalnej TVP3, TV Polonia"

I jeszcze jeden cytat ze strony TVP:

"Dalsze prace nad nowym logiem Telewizji Polskiej zostaną powierzone wyspecjalizowanym firmom, którym przekażemy sugestie uczestników konkursu."

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: TVP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy