Facebook może zrezygnować z pomysłu reklam w WhatsApp

Nowy raport zdradza, iż Facebook ma zamiar porzucić pomysł wprowadzenia reklam do komunikatora WhatsApp. Czym podyktowana jest ta nagła zmiana?

WhatsApp
WhatsApp123RF/PICSEL

W 2018 roku Facebook informował, iż komunikator WhatsApp może doczekać się reklam. Z usługi korzysta obecnie 1,5 miliarda użytkowników na całym świecie, co daje pokaźną bazę do zarabiania pieniędzy. Portal społecznościowy ma jednak wycofać się ze swojej decyzji.

Najnowszy raport wskazuje na to, iż Facebook porzucił plan wdrożenia reklam w komunikatorze WhatsApp i rozwiązał zespół, który był odpowiedzialny za stworzenie tej możliwości. Całość kodu miała zostać usunięta z komunikatora, a zmiany po prostu nie wejdą w życie.

Facebook ma skupić się na nowościach, które w WhatsApp będą przeznaczone dla firm. Obecnie nie wiadomo, jak miałyby one wyglądać.

INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas