Galaxy S 4 nie zagrozi panowaniu iPhone'a
Badania przeprowadzone przez Yankee Group pokazują, że Samsung Galaxy S 4 nie osłabi pozycji iPhone’a.
Tylko 15 proc. Amerykanów deklaruje chęć zakupu najnowszego produktu Samsunga w ciągu najbliższych sześciu miesięcy. To niewiele w porównaniu do 40 proc., które planują zakup smartfona spółki z Cupertino.
Podobnie kształtują się dane dotyczące lojalności. 85 proc. posiadaczy iPhone’ów wyraża chęć zakupu kolejnej generacji, a tylko 61 proc. użytkowników serii Galaxy deklaruje pozostanie z Samsungiem. Okazuje się, że wynik drugiego z producentów jest gorszy od ubiegłorocznego.
Zaprezentowane dane nie są do końca miarodajne, ponieważ Galaxy S 4 wciąż nie ma w sprzedaży. Trend jest jednak wyraźny, a analitycy przewidują, że Samsung rzeczywiście może zacząć tracić udziały w rynku smartfonów na rzecz swojego najgroźniejszego rywala.