HTC zwiększy budżet marketingowy nawet o 250 proc.

HTC zwiększa budżet marketingowy. Taka decyzja potwierdza, jak ważnym produktem dla Tajwańczyków jest model One.

HTC One
HTC OneINTERIA.PL

Sytuacja finansowa HTC z miesiąca na miesiąc stawała się coraz, jednak producent ma nadzieję, że wraz z debiutem modelu One nastąpi widoczny wzrost w zyskach firmy. By nie zaprzepaścić tej szansy potrzebny będzie odpowiedni marketing, dzięki któremu wzrośnie rozpoznawalność HTC i jego najnowszych produktów. Według najnowszych informacji tajwański producent ma zamiar w tym roku powiększyć nakłady na tradycyjny marketing o 100 proc., a na cyfrowy aż o 250 proc.

HTC One jest urządzeniem na tyle dobrym, że przy odpowiedniej reklamie stanie się oczywistym wyborem w oczach konsumentów. Xperia Z już w tym momencie dość mocno promowana - nawet na ulicach polskich miast. Natomiast wraz z pojawieniem się Galaxy S 4 możemy liczyć na bardzo intensywną kampanię reklamową tego urządzenia. HTC będzie więc musiało wykazać się oryginalnością i znaleźć dobry sposób na zwrócenie uwagi "Kowalskiego".

Piotr Andrzejewski

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas