Samsung wydaje na marketing miliardy dolarów

Wydatki Samsunga na reklamę osiągnęły w tym roku nieprawdopodobny wymiar – donosi serwis Phone Arena. O jakich kwotach mowa?

Nikt inny nie może sobie pozwolić na taką reklamę
Nikt inny nie może sobie pozwolić na taką reklamęAFP

Południowokoreański producent skupia się nie tylko na reklamowaniu swoich produktów, ale również na różnego rodzaju promocjach i zniżkach. Tylko na ten cel wydął w tym roku 888 mln dol., czyli o 38,7 proc. więcej niż w roku ubiegłym.

Kolejne 661 mln dol. Koreańczycy przeznaczyli na reklamę swoich urządzeń mobilnych we własnym kraju. Natomiast w skali światowej mówimy o kwocie przekraczającej 4,6 mld dol., przy czym rok wcześniej był to wydatek dwukrotnie mniejszy.

INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas