Samsung wyśmiewa iPhone’a w serii zabawnych reklam

Samsung i Apple konkurują o tytuł największego producenta smartfonów na świecie. Tym razem koreański gigant z poczuciem humoru strollował konkurenta w serii zabawnych reklam.

Samsung wyprodukował całą serię krótkich filmików Ingenius, w których pokazuje główne przewagi swojego flagowego smartfona nad topowym iPhonem X. Koncern nie bez przyczyny zdecydował się na wypuszczenie tych materiałów promocyjnych właśnie teraz, ponieważ lada moment zaprezentować ma swój nowy high-endowy smartfon, Galaxy Note 9 (oficjalna prezentacja zaplanowana została już na 9 sierpnia).

Twórcy Galaxy S9 pokazują słabości iPhone’a X i przewagi koreańskich telefonów. I tak, wideo zatytułowane Speed dotyczy braku wsparcia przez iPhone’a X gigabitowego LTE, co przekłada się na wolniejsze pobieranie i wysyłanie danych w sieci 4G. Różnica jest tu naprawdę spora, ponieważ przewaga Galaxy Note8, Galaxy S8/S8+ i Galaxy S9/S9+ jest tu nawet dwukrotna.

Reklama

Film Fast Charger wypomina oczywiście brak obsługi szybkiego ładowania w smartfonach Apple, Dongle tyczy się braku złącza słuchawkowego, a Camera słabszego aparatu, przynamniej zdaniem rankingu DxOMark, w którym przeprowadzana jest bardzo wnikliwa analiza możliwości fotograficznych smartfonów i ostatnie flagowce Samsunga otrzymały w nim 2 punkty więcej niż iPhone X.

Ostatnie materiały punktują brak wsparcia dla multitaskingu w trybie podzielonego ekranu, brak slotu na karty pamięci oraz oczywiście kultowy notch, czyli wcięcie w ekranie (koniecznie obejrzyjcie ten materiał :))

Samsung oraz Apple bardzo często przenosiły swoje spory do sądów, starając się jak najbardziej uprzykrzyć życie rywalowi poprzez kolejny pozwy. Na szczęście, w ostatnim czasie obie firmy wyraźnie odpuściły tę taktykę, która jest niekorzystna z punktu widzenia samego konsumenta, ponieważ producenci zamiast konkurować na innowacje oraz coraz lepsze smartfony, starali się zablokować produkty i technologie rywalowi.

Zdecydowanie bardziej podoba nam się takie humorystyczne podejście Samsunga, który stworzył nieco złośliwe, ale bardzo celnie punktujące Apple „reklamówki”. Ciekawe tylko, czy gigant z Cupertino zdecyduje się na stosowną odpowiedź?

Źródło:GeekWeek.pl/Samsung

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy