Użytkownicy zgłaszają problem z iPhonem 12 Mini

Spora liczba użytkowników zaczęła zgłaszać problemy z czułością ekranu blokady smartfona. Urządzenie ma nie reagować poprawnie na akcje wykonywane przez użytkownika.

Apple iPhone 12 Mini
Apple iPhone 12 Minimateriały prasowe

Spora liczba posiadaczy nowego iPhone’a zaczęła zgłaszać problemy związane z czułością ekranu blokady w samym urządzeniu. Na forum serwisu MacRumors oraz w serwisie Reddit zaczęło pojawiać się dużo komentarzy związanych z nieodpowiednim działaniem sprzętu. W szczególności, problem objawia się u wszystkich osób podczas przesuwania palcem w górę od dołu ekranu. Przycisk latarki oraz aparatu w postaci skrótów umieszczonych na ekranie blokady również sprawia problemy.

Wyświetlacz iPhone’a 12 Mini najwyraźniej nieprawidłowo rozpoznaje naciśnięcie lub przesunięcie palcem. Brak reakcji według niektórych może być problemem z przewodzeniem lub uziemieniem w samym wyświetlaczu. Całość ustępuje bowiem wtedy, kiedy sprzęt jest podłączony do ładowania.

Obecnie nie wiadomo jednak, co oficjalnie powoduje opisywany problem. Apple także nie skomentowało całej sprawy, jednak można być pewnym, że producent wie już o problemie.

Przypominamy, że iPhone 12 mini został wyceniony na 3599 zł, a iPhone 12 na 4199 zł. Ceny modeli Pro zaczynają się od 5199 zł (Pro), a najdroższym smartfonem w ofercie jest opisywany model 12 Pro Max z ceną na poziomie 5699 zł. 

INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas