HTC prezentuje: projekt Meet up

HTC zachęca do tworzenia fotoinspiracji. Twórcy najlepszych pomysłów mogą liczyć na uczestnictwo w takich eventach jak Orange Warsaw Festival, Noc Muzeów czy koncert Foster the People.

Meetupy trwać będą od 7 maja do 30 czerwca,. Projekt to zbiór ponad 20 wydarzeń, takich jak Orange Warsaw Festival, warsztaty multimedialne z Maćkiem Szupicą, wystawy w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie, warsztaty z sitodruku, Festiwal Filmów Dokumentalnych, koncerty Marcusa Millera, Macy Gray i Foster the People, Extremizer Motor Show na lotnisku w Rudnikach, streetartowa wycieczka po ciemnych stronach Katowic z Raspazjanem, warsztaty fotograficzne.

Co zrobić, żeby wziąć w nim udział

Cytując firmę: "Przygotuj swoją kreatywną biografię, w której powiesz nam, kim jesteś, co Cię bawi, co Cię kręci, co chcesz przeżyć, i wyślij na adres: meetup@feelthebeat.pl. Pamiętaj, aby w tytule e-maila napisać, w którym wydarzeniu chcesz wziąć udział. Aktualizacje na temat eventów będą pojawiały się na fan page'u HTC dwa razy w tygodniu".

Wybrańcy wezmą udział we wskazanym wydarzeniu oraz otrzymają na ten jeden dzień telefon z serii HTC One do przetestowania. - W czasie wydarzenia z jego pomocą będą robić zdjęcia, kręcić filmy i przeżywać niezwykłe chwile. Poszukujemy ludzi, którzy spragnieni są nowych wrażeń, są pełni energii i którzy podzielą się z nami swoimi doświadczeniami. Osobista rekomendacja naszych konsumentów to siła marki HTC - mówi Agata Cichowicz, marketing manager Poland.

Reklama
INTERIA.PL/informacje prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Orange | projekt | HTC
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy