Instagram wprowadza funkcję zakupów do 46 krajów

Po trzech miesiącach testów Instagram uruchomił funkcję Shopping in Stories w 46 krajach. Dzięki tej opcji użytkownicy będą mogli kupować produkty bezpośrednio za pomocą aplikacji.

Specjalnie zaprojektowane funkcje e-commerce maja pozwolić użytkownikom na zakupy wprost ze zdjęcia. Dodatkowo, na Instagramie pojawi się specjalna karta pozwalająca na robienie zakupów przy wykorzystaniu opcji "Eksploruj" -  użytkownicy otrzymają propozycje na podstawie marek, którymi się interesują lub z którymi wchodzą w interakcję.

Wprowadzenie funkcji Shop in Stories umieszcza Instagram na bardzo mocnej pozycji, która zagraża aplikacjom takim, jak chociażby Snapchat.

Reklama

Nie pozostaje nic innego, jak tylko korzystać. 

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Instagram | e-commerce
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy