iRadio - nowy produkt Motoroli

Motorola Inc. ujawniła detale planu iRadio, subskrybowanej usługi muzycznej, która pojawi się w tym roku. Pokazała też nowy telefon stacjonarny, który można połączyć z komórką i sieciowymi usługami telefonicznymi.

Motorola Inc. ujawniła detale planu iRadio, subskrybowanej usługi muzycznej, która pojawi się w tym roku. Pokazała też nowy telefon stacjonarny, który można połączyć z komórką i sieciowymi usługami telefonicznymi.

Usługa iRadio pozwoli na słuchanie 435 kanałów radiowych bez reklam, różnych gatunków muzycznych i publicystyki. Ma kosztować około 7 dolarów za miesiąc.

Nowa oferta pojawiła się, gdy operatorzy sieci rozwinęli takie usługi w telefonach komórkowych, jak np. ściąganie muzyki z Internetu i sieć domowa krótkiego zasięgu.

iRadio będzie na początku działał na telefonie Rokr E2, na którym, inaczej niż w pierwszym Rokr, nie będzie zainstalowany popularny iTunes. Zmieści się na nim około 70 godzin muzyki. Motorola będzie rozpowszechniać telefon i usługę za pomocą operatorów GSM.

Reklama
INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama