Wizzair zadzwoni do Polaków. Lepiej odebrać telefon!

Wizzair.
Wizzair.Pawel Wodzynski/East News East News

Spis treści:

  1. Telefon od Wizzair. Sprawa jest poważna
  2. Bot odpowiedzią na problemy przewoźnika
  3. Odwołany lot Wizzair. Czy przewoźnik wpadł na dobry pomysł?

Telefon od Wizzair. Sprawa jest poważna

Bot odpowiedzią na problemy przewoźnika

Oglądając relacje niezadowolonych pasażerów, widzimy, że najczęściej nie denerwuje ich odwołany czy opóźniony lot, ale sposób, w jaki zostali potraktowani. Dlatego wprowadzamy automatyczny alert dotyczący odwołanych lotów. W przypadku odwołania lotu sami będziemy dzwonić do pasażerów.
Valeria Bragerenco, menadżer ds. komunikacji w Wizzair

Odwołany lot Wizzair. Czy przewoźnik wpadł na dobry pomysł?

Zobacz również:

    Nastolatek z Polski nagrodzony przez NASA za zdjęcie Wilczego KsiężycaPolsat News
    Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
    Zapisz się na geekweekowy newsletter i łap najświeższe newsy ze świata tech, lifehacki, porady i ciekawostki.